♥ چوپان دروغگو ♥

^^ سنخواست ^^

* عاشــق نشــو ، هیــچ کس باوفانــــــیست *

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

♥ چوپان دروغگو ♥

دوستت دارم ...

دوستت دارم ...

دوستت دارم ...

دیـــگر ارزشی ندارد !

دیــگر نمی توان به این جمله اعتماد کرد !

چون عادی شده است !

راست و دروغش را نمی توان تشخیص داد ...

مسئله اینجا تمام نمی شود ،

مهم ترین نگرانی وقتی است که ،

می خواهی به کسی از ته دلت بگویی دوستت دارم ...

می گویی ولی افسوس ...

افسوس که مانند ندای چوپان دروغگو به نظر میرسد !

با این تفاوت که تو داری چوب وپان های دروغگویی را می خوری ،

که ندای دروغشان همه چیز را خراب کرده اند !

و افسوس ...

که حرمت دوستت دارم را شکستند ...



نظرات شما عزیزان:

آیلی
ساعت0:27---29 بهمن 1394
فقط سکوت میکنم این دنیا اگر حرفی داشت
خدایش ساکت نبود
پاسخ:beautiful


I̅c̅є̅ gιяℓ
ساعت14:48---27 بهمن 1394
سلام گلم وبت قشنگه ب منم بسر فدات مرسی

پاسخ:سلام ممنونم... چشم :)



mohsen
ساعت14:18---27 بهمن 1394
سلام،وبلاگ خوبی داری موفق باشی
پاسخ:مرسی داش محسن نظر لطفته


دادا
ساعت14:17---27 بهمن 1394
کاملن باهات موافقم

رویا
ساعت14:16---27 بهمن 1394
عااااااااااااااااااااااااااااا الی بود موفق باشی

فولاد
ساعت12:14---27 بهمن 1394
روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم
پاسخ:ممنونم


محمد
ساعت12:11---27 بهمن 1394
هى لعنتى!
بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،
“شماره غریبه هاى توى گوشى أت را”


خیانت
ساعت12:10---27 بهمن 1394
۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد ،
که تو باهنری . . !
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی.
کامنت فراموش نشه


یه بنده خدا
ساعت12:09---27 بهمن 1394
عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .


مینا
ساعت12:07---27 بهمن 1394
خیلی ها لیاقت عشقو ندارن نباید اسراف عشق کنیم

سپهر
ساعت12:06---27 بهمن 1394
سلام وبت محشره
ب منم سربزن


افسوس
ساعت12:05---27 بهمن 1394
واقعا افسوس...
پاسخ::(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:فقــط برای یه خیانت کار, ساعت 11:44 توسط ♥ ҬᾋƝἬᾋ ♥